Yuhi and Yasumi Are Definitely Doomed?
S1, E6: Chika and Yumiko are to do more promos as Heart Tart, but before their first guest appearance, they get some nasty comments from Mekuru; even worse, Yumiko has to admit that she has a lot to learn to get to Mekuru's level of skill and knowledge.