Zaitaku Otakus VS Concert Otakus
S1, E1: Suuko, a prominent blogger and hikikomori, decides to help out Itorio, a up-and-coming idol group. Meanwhile, Ryuu-san, an idol enthusiast decides to move on and support a new idol. A battle starts to shape up between the two.