10 Things We Should Do Before We Break Up
The night Abigail (Christina Ricci) meets Ben (Hamish Linklater) at a bar, they jokingly come up with a list of things to do before their imagined breakup, knowingly full well they'll never even start a relationship. But when the joke turns in to a one-night stand things become a whole lot more complicated.