101 Dalmatians
The fun starts the moment Dalmatians Pongo and Perdita settle into their owners’ flat to become proud parents of 15 precocious pups. It’s one big happy dog family – until the outrageous Cruella De Vil kidnaps the puppies, along with every other Dalmatian in the city! Now it’s up to Pongo and Perdita, using the magic of “The Twilight Bark” to unite the entire animal population in a thrilling mission to help the courageous pups outsmart their evil captor.