200% Wolf
Heroic poodle Freddy Lupin thinks he has everything it takes to lead his werewolf pack, but earning the respect of his packmates proves to be a challenge. If only he were more… wolfish. But when a wish transforms him into a werewolf and deposits a mischievous moon spirit on earth, Freddy must restore the cosmic order before it’s too late. With Batty and his dog pals, Freddy must seek out a dangerous sorceress before his new moon spirit friend runs out of life energy and fades away.