360 is a modern and stylish kaleidoscope of interconnected love and relationships linking characters from different cities and countries in a vivid, suspenseful and deeply moving tale of romantic life in the 21st century. Starting in Vienna, the film beautifully weaves through Paris, London, Bratislava, Rio, Denver and Phoenix in a single, mesmerizing tale.