4000 Euros
When Sara's stepbrother arrives with a cut across his face, her life unravels in a single, harrowing day. She has until nightfall to find 4,000 euros to settle his debt - or he dies. As Sara races through the streets of Seville, she must confront the ghosts from her past and a family she would rather forget.