6-Headed Shark Attack
What is supposed to be a marriage boot camp on a remote island turns into the ultimate test for survival when a 6-headed shark starts attacking the beach. Trapped with minimal weapons they try to fight off the shark, but quickly discover that no one is safe in the water, or on land.