A Closed Book
A Closed Book is a chilling psychological thriller in which Sir Paul (Tom Conti), a distinguished author, blinded in a horrific accident, advertises for an amanuensis, an assistant to help him with his writing. He employs the amiable Jane Ryder (Daryl Hannah) to be his eyes as he revisits scenes from his past and works on what he intends to be his final opus.