A Gift for Christmas
A hopeless romantic, Darcy, insists on being swept off her feet. One day, while cycling to work, Darcy crashes into a sharply-dressed man walking his dog. When the man falls into a coma, she takes his dog home, waiting to reunite it with its owner.