Akon - Live in 2008
Senegalese-American artist Akon is a five-time Grammy nominee who has sold over 35 million records worldwide, and has collaborated with some of the biggest names in popular music, such as Michael Jackson, Snoop Dogg, Lady Gaga and David Guetta. In this live concert performance the artists is performing some of his all time favorite fan hits.