American Summer
A feel-good coming of age story in the vein of Stand By Me. For a bullied overweight teen like Bobby, summer isn’t fun. With his parents (Luke Wilson & Judy Greer) fighting non-stop, his best friend away in New York and a job working all hours for a local real estate owner (Donald Sutherland), he realises it’s time to learn how to stand up for himself.