Ammu
What started off as a fairy tale marriage, changes when Ammu's husband Ravi hits her. What Ammu thought was a one-off incident soon turns into a never-ending cycle of abuse, trapping her and breaking her soul and spirit. Pushed to her limits, Ammu teams up with an unlikely ally to break free.