Amor Crónico
Amor Crónico follows Grammy-nominated, Cuban-born CuCu Diamantes as she embarks on a whirlwind tour of her home country. Interweaving glamorous live performances with a fictional romance, the film pays tribute to the history of cinema in surreal.