Amy MacDonald - Plays Baloise Session
Amy Macdonald - singer of worldwide hits like 'Mr. Rock'n'Roll', 'This Is The Life', 'Run' or 'Don't Tell Me That It's Over' give proof of how good pop music works: With music and lyrics that come from the soul and breathe authenticity. Amy Macdonald is in full command of her craft, in spite of being constantly surrounded by the glamour of show business. She is instinctive and direct in concert...