Amy Winehouse: BBC One Sessions Live At Porchester Hall
In 2007 Amy was crowned Best British Female at the Brit awards and this exclusive show which followed her award made it clear why. Set in London’s prestigious Porchester Hall, Amy performed the much loved classics from her debut album ‘Frank’ as well as tracks from her now classic follow up, ‘Back To Black’.