Anthony Zimmer
Francois and Chiara meet each other by chance on a train to Nice. She uses her beauty and charm to gain his affections. But he is unaware that Chiara is in fact the beloved mistress of the wanted criminal Anthony Zimmer, and is being followed by the Police. Chiara uses the unsuspecting Francois as a decoy to try and lose her police tail, culminating in a frantic chase through Nice and a question, just who is Anthony Zimmer?