Armed Hands
Lucas is 46 years old. He's a great cop - the head of the arms trafficking unit in Marseille. Maya is 25 years old. She is a young drug squad officer in Paris. As often happens, guns and drugs come together. Lucas will cross paths with Maya, but not necessarily by chance. Arrests, heists, informers - their cases will get mixed up with each other. Their lives as well. All because their story began a long time before their first meeting.