Around the World in 80 Days
Passepartout is a young and scholarly marmoset who always dreamt of becoming an explorer. One day, he crosses paths with Phileas, a reckless and greedy frog who takes on a bet to circumnavigate the globe in 80 days and earn 10 million clams in the process. Seizing the opportunity of a lifetime to explore the world, Passepartout and his new friend embark on a crazy and exhilarating adventure full of twists and surprises.