Assembled: The Making of Deadpool & Wolverine
When it was announced that Deadpool was officially joining the MCU, some of us thought only one thing: Finally! The merc with the mouth is getting his very own episode of "Assembled!" And now dear friends, here it is, replete with excessive expletives and violence, just the way The Almighty intended. Oh, and don’t get your tighty whities in a twist. We didn’t forget about Wolverine. His ill-tempered majesty is fully in the mix. Yes, we’ve cajoled Hugh Jackman, Ryan Reynolds, and director Shawn Levy (plus a bunch of other folks you’ve undoubtedly never heard of, but are delightful nonetheless) to sit down and spill the proverbial beans about how "Deadpool & Wolverine" was conceived, carried to term, and then birthed. In all honesty, Hugh, Ryan, and the rest are contractually obligated to divulge this information. They do a damn fine job of pretending like they really wanted to, like it was their idea or something. Enjoy!