Atlantis: Milo's Return
The fearless explorers from Disney's hit animated movie ATLANTIS: THE LOST EMPIRE are back. During his initial expedition, Milo Thatch and company located the famous underwater city and rescued the mysterious kingdom and all its people. Now Milo, Kida, and their crew gear up for more action. The team must leave Atlantis when trouble surfaces above water and they discover mystifying powers at work. From the dusty deserts of the Southwest to the icy heights of the Nordic mountains, the team's newest quest sets them against gigantic sea monsters, spectacular spirits, and powerful legends. In the midst of their excursion, Kida discovers the awesome power of her city's enchanted crystals and, ultimately, must decide whether it is wiser to hide the Heart of Atlantis or share its light with the rest of the world.