Bananas!*
Juan "Accidentes" Dominguez is on his biggest case ever. On behalf of twelve Nicaraguan banana workers, he is tackling Dole Food in a groundbreaking legal battle for their use of a banned pesticide that was known by the company to cause sterility. One of the most talked about documentary films of recent years, Bananas!* has been subject to attempted court injunctions from Dole and overwhelming support from audiences and filmmakers around the world.