Bear-like
Childhood memories, a poem from the heart, an ode to an animal From his youngest age, bears fascinated Roman Droux. Accompanied by biologist David Bittner, he heads to Alaska to spend three months, totally self-sufficient, in close contact with the grizzlies. An adventure in the heart of a natural wilderness.)