Bedtime Stories
Funnyman Adam Sandler stars in Walt Disney Pictures' Bedtime Stories, the magical family comedy that's packed with adventure and lots of heart. When Skeeter Bronson (Sandler) babysits his sister's (Courteney Cox) children, his imagination runs wild as he dreams up elaborate bedtime stories - always casting himself as the hero. Entranced, the children add their own ideas to these once-upon-a-time tales of heroics and chivalry. Then...magic happens. These nighttime fantasies become Skeeter's daytime realities, leading him on a real-life adventure in search of his own happy ending. Filled with colorful characters, humor and whimsy, this heartwarming comedy will enchant your entire family again and again.