Beginner - 25 Jahre Rote Flora
The hip-hop-band “Beginner” are performing in the crowded Hamburg cultural center “Rote Flora”. One of the highlights in the music feature is the performance on the balcony, where the band played their hit track 'Lieliedlied'.