Big Ass Spider!
A 50-foot-tall alien spider escapes from a military lab and rampages the city of Los Angeles. When a massive military strike fails, the city’s scientists and soldiers turn to an unlikely hero. Alex, a bug exterminator and his Mexican security guard sidekick, Jose, are the hapless duo who team up to kill the creature before the city is destroyed.