Black Box
Mathieu is a young and talented black box analyst on a mission to solve the reason behind the deadly crash of a brand-new aircraft. Yet, when the case is closed by authorities, Mathieu cannot help but sense there is something wrong with the evidence. As he listens to the tracks again, he starts detecting some seriously disturbing details. Could the tape have been modified? Going against his boss' orders, Mathieu begins his own rogue investigation – an obsessional and dangerous quest for truth that will quickly threaten far more than his career...