Blondie - Live on Soundstage
Inducted into the Rock and Roll Hall of Fame in 2006, Blondie is still putting out new music and rocking out for fans everywhere! Debbie Harry and her band bring their mix of pop, rock and punk sounds to Soundstage, performing her gratest hits.