Blue Bird
One morning, Bafiokadié and his sister Téné leave their village to look for their lost blue bird. But they will find much more along the way: they encounter their deceased grandparents; they fight the Soul of the Forest; and they learn from the Chief of Pleasure. At the end of their long journey, the two enter the Kingdom of the Future and meet some yet-to-be-born children. Delighted by this discovery, they eventually return home.