Bone Tomahawk
When a group of cannibal savages kidnaps settlers from the small town of Bright Hope, an unlikely team of gunslingers, led by Sheriff Hunt (Kurt Russell), sets out to bring them home. But their enemy is more ruthless than anyone could have imagined, putting their mission – and survival itself – in serious jeopardy. Kurt Russell leads an all-star cast including Patrick Wilson, Matthew Fox and Richard Jenkins, in this gritty, action-packed thriller chronicling a terrifying rescue mission in the old west.