Bonhoeffer
As the world teeters on the brink of annihilation, Dietrich Bonhoeffer is swept into the epicenter of a deadly plot to assassinate Hitler. With his faith and fate at stake, Bonhoeffer must choose between upholding his moral convictions or risking it all to save millions of Jews from genocide. Will his shift from preaching peace to plotting murder alter the course of history or cost him everything?