Brandi Carlile - Plays Baloise Sessions
Brandi Carlile is an American alternative country and folk rock singer-songwriter. Her music through the years has been categorized in several genres, including pop, rock, alternative country, and folk. She said of her style, „I‘ve gone through all sorts of vocal phases, from pop to blues to R and B, but no matter what I do, I just can‘t get the country and western out of my voice.“ Carlile has...