Bratz
The Bratz girls - Yasmin, Cloe, Sasha, and Jade have been best friends forever and have even made a pinky promise to always stick together. But when they become students at Carry Nation High School, they find that social cliques and the controlling school president, Meredith-are determined to tear them apart! Even though they love following their own dreams, the girls really miss each other. Before long, they realize they can pursue their passions and be friends, so they set out to end peer pressure forever. Through song, dance, and of course, fashion, they teach the whole school the true meaning of empowerment, honesty, and most importantly, friendship.