Bravetown
Josh is a lost soul with an extraordinary musical talent set on a journey to encounter what he was least expecting but undoubtedly needed most. Feeling like it's him against the world at first, his path is crossed by many people looking for their own fate, that in the end, his presence in their lives turns out to be of extraordinary importance.