Bruninho & Davi - ao Vivo no Ibirapuera
With the repertoire filled with previously unpublished songs, and of course some of the most beloved tracks, such as "She Knows Be Sexy", "Imagine with Friends", "If Namorar Fosse Bom", among others, Bruninho & Davi put an unique concert performance that guarantees a night of great delight.