Carmilla
An atmospheric, coming-of-age love story steeped in eerie mystery; a reimagining of Sheridan La Fanu’s 19th century novella of the same name. 15-year-old Lara (Hannah Rae) lives with her father (Greg Wise) and her strict governess, Miss Fontaine (Jessica Raine), in total isolation and is struggling to find an outlet for her curiosity and burgeoning sexuality. When a carriage crash nearby brings a young girl into the family home to recuperate, Lara is enchanted by the eponymous Carmilla (Devrim Lingnau).