Charming
Three fairy tale princesses find themselves engaged to the same guy, Prince Charming. However this love is not real love but a curse on the Prince. In order to find true love and break the spell, Prince Charming needs to run the gauntlet with the help of the most professional thief of the country, Lenore. Forget all the fairy tales, this one is unique.