Cheaper by the Dozen
A reimagining of the 2003 hit family comedy about the raucous exploits of a blended family of 12, the Bakers. Gabrielle Union and Zach Braff star as Zoey and Paul, a husband and wife navigating a hectic home life while simultaneously managing their family business, Baker’s Breakfast, a local eatery that serves nothing but breakfast (and Paul’s to-die-for sweet and savory sauce). With expansion plans for the restaurant in the works, Paul decides to move the family to a much bigger house in an upscale suburb, but the move across town and its effect on the kids is more stressful than Paul and Zoey anticipated. With the fate of their loving, tight-knit family in jeopardy, it is up to Paul to find a life that is the perfect size for all their dreams. Warning: Some flashing-lights scenes in this film may affect photosensitive viewers.