Chocolat
From circus to theatre, from anonymity to fame, Chocolat is the incredible true story of how Rafael Padilla Chocolat (Omar Sy), escaped slavery to become the first black stage performer in France. Performing a lead role in a circus pantomime act in Paris, Chocolat shot to stardom with his partner, Charles Footit (James Thiérrée), as the pair's unprecedented double act sent shock waves through conservative Parisian society. However, as their fame grew so did the gambling and discrimination, taking a toll on the duo's friendship and their lives.