Chronoception
Expedition in Kyrgyzstan's Kokshaal-Too Mountains follows adventurers Thomas, Léa, and Aurélien on a 22-day journey, exploring nomadic culture and the Silk Road. Supported by guides, they confront wild landscapes and time's suspension. Their snowboarding descent intertwines with personal discovery. Official selections at numerous film festivals worldwide.