Clearly Beloved - Band in Seattle Concert 211B
Clearly Beloved is a gathering of five musicians, friends and storytellers - Katie and Jessica, classicallytrained violinists backed up by Brendan, Bobby and Andy. They write and orchestrate songs about fishermen; homesteaders; Vikings, and the feeling you get the moment before a shark attack. Jessica and Katie entertain with bells, costumes, glockenspiels and paper maché.