Code Name: Geronimo - The Hunt for Osama bin Laden
After interrogated detainees reveal details on Osama bin Laden’s possible whereabouts, intense training begins for a team of Navy Seals who ready themselves for an unknown mission, with the only Intel that it will be top priority. With orders received from the Pentagon, the team lands at the US Air Base in Bagram, Afghanistan and learn their target will be known as Geronimo. Code Name: Geronimo is the gripping story of an extraordinary group of Navy Seals who undertook the most daring military operation of our generation to either capture or kill America’s number one enemy.