Cold Vengeance
After uncovering a mysterious box, two small town couples find themselves caught up in a brutal game of death at the hands of a vicious gang who have plans on its contents. Ruthless in their murderous pursuit, the gang take no prisoners and the couples realise it's too late and it's just a question of time before they are trapped.