Container
Poetic, experimental and different, Container is described by Lukas Moodysson as "a black and white silent movie with sound" and with the following words; "A woman in a man's body. A man in a woman's body. Jesus in Mary's stomach. The water breaks. It floods into me. I can't close the lid. My heart is full."