Conversations with Peter Eisenman
Architect Peter Eisenman, a product of New York with European roots, bridges continents with his radical designs. Influenced by mentors like Colin Rowe and Jacques Derrida, Eisenman's career spans from influential domestic projects to groundbreaking works like Berlin's Jewish Memorial and the unfinished City of Culture in Galicia, showcasing his commitment to pushing architectural boundaries.