Courage Under Fire
Rescue chopper pilot Captain Karen Emma Walden makes a decision on the battlefield during Desert Storm that ends her life, but results in a nomination for the Medal of Honour. Does she deserve it? Her unit doesn't think so, but that's for Colonel Serling to decide.