Criticsized
Time can change your destiny... The most vicious serial killer of the 21st-century manipulates L.A. Detectives Jack Donaldson and Steve Sabbia as they become part of his twisted plan. Seeking revenge against the world's ignorance of his self-proclaimed filmmaking brilliance, his gruesome crimes are broadcast live on the internet, creating mass hysteria and fear around the country and giving him worldwide recognition. As each new victim is captured, the countdown begins. Can detectives Donaldson and Sabbia stop this psychopath's reign of terror, or will the world watch as he continues to torture his victims and stay just one step ahead of the authorities?