Crown and Anchor
James Downey is living a disciplined and straight edge lifestyle as a result of growing up with an abusive alcoholic father. His estranged cousin Danny is drowning his own trauma with drugs and booze. When their lives are forced to intersect once more, they each begin to unravel as the past returns with violent and tragic consequences. Featuring a blistering punk/hardcore soundtrack, Crown and Anchor is a slow-burn drama delivered with the intensity of a punch to the gut.