David Spade: My Fake Problems
Comedic super-star David Spade returns to the stage in his first hour-long stand-up special in over ten years. Taped at Hollywood's The Fonda Theatre, "David Spade: My Fake Problems" is Spade at his best with his trademark snarky delivery.