Daylight's End
An unprecedented viral plague has nearly eradicated humanity. In this desolate and abandoned world, a lone drifter hunts for whatever was responsible for slaughtering his family two years earlier. During his travels he happens upon a helpless band of survivors who plea for his assistance. The survivors and our hero soon discover that they are not the only creatures that withstood the apocalypse.